החשיבות של צפיפות מילות מפתח
בטאבלו, אנחנו מכירים את חשיבותה של צפיפות המפתח, ומקפידים לחזור על הביטוי המפתח בהתאם לכללי ה-SEO.
המאמרים שלנו מדורגים באופן קבוע במקומות הגבוהים ביותר בגוגל. פנו אלינו למידע נוסף.
מוזמנים לשלוח ווטסאפ: -054-6871790
כתיבה למטרות קידום אתרים
כל מי שעוסק בתחום של כתיבת תוכן לקידום אתרים או בתחום שקשור לעולם של כתיבה שיווקית, חייב להכיר את המושג צפיפות מילות מפתח. מילות מפתח הן ביטויים או מילים חשובות, שאם הן מופיעות בטקסט הרבה פעמים, הסיכוי שהדף יקודם עולה. ברור שצריך לעשות את זה בצורה מחושבת, מכיוון שאם אותן מילות מפתח יופיעו בדף יותר מדי פעמים הוא ייחשב לספאם.
מהי צפיפות מילות מפתח?
זוהי נוסחה של מספר המילים הכללי שנמצאות בדף שלנו, לחלק למספר הפעמים שביטוי או מילות המפתח מופיעים בטקסט. החישוב הזה מלמד אותנו עד כמה הטקסט ממוקד במילות או בביטויי המפתח. לדוגמה, אם יש לנו טקסט שיש בו אלף מילים, וביטוי המפתח מופיע בו עשר פעמים, החשבון יהיה 1,000/10, והתוצאה היא אחוז אחד.
איך נכתוב נכון?
כמובן שהשאלה שכל איש מקצוע צריך לשאול את עצמו היא מהי צפיפות מילות מפתח מומלצת? איך נצליח למצוא את האיזון בין מצד אחד לקדם את הדף שלנו, אבל מצד שני לא להפוך אותו לדף ספאם שאף אחד לא ייכנס אליו. קודם כל חשוב לזכור שאין נוסחת קסם מדויקת, כי לכל דף ולכל טקסט יש את האופי שלו.
באופן כללי, ההמלצה של המקצוענים היא לשמור על יחס של קרוב לחמישה אחוזים. תחשבו על עצמכם, הרי גם אתם לא הייתם רוצים לקרוא טקסט שחוזר על אותן מילים שוב ושוב בצורה מייגעת. נקודה נוספת שכדאי להדגיש היא שמירה על גמישות. אם תחזרו כל הזמן על אותו יחס, מנועי החיפוש יכולים לחשוב שמדובר על טקסט שלא נוצר באופן אנושי אלא בעזרת מנוע בינה מלאכותית, כי מה הסיכוי שתהיה חזרתיות כזו מדויקת בעבודה אנושית?
טיפים לכתיבה מאוזנת
אז איך בדיוק נעשה את זה? אספנו כאן בשבילכם כמה טיפים מעולים שיסייעו לכם להצליח לכתוב טקסטים מאוזנים.
1. הטיפ הראשון הוא לחשוב על עצמכם כתור קוראים בזמן שאתם כותבים את הטקסט. האם יהיה לכם כיף לקרוא את הטקסט? האם הוא מעניין אתכם? או שאולי הטקסט חוזר כל הזמן על אותם ביטויים ומילים, ואחרי דקה וחצי כבר נמאס לכם ממנו?
2. הטיפ השני הוא בהקשר של צפיפות מילות מפתח בדף הוא פיזור נכון של המילים. נניח שאתם כותבים טקסט עם שש פסקאות, וצריכים להכניס בו את מילת המפתח עשר פעמים, אל תדחפו את אותה מילת מפתח ארבע פעמים בפסקה הראשונה, פעמיים בפסקה השנייה, וזהו. נסו לשמור על פיזור אחיד פחות או יותר של המילים כך שהטקסט יהיה מאוזן.
3. הטיפ השלישי הוא שילוב נכון של מילות או ביטויי המפתח. אם המילה לא מתאימה בצורה טובה למשפט או לפסקה, אל תנסו לדחוף אותה בכוח. נסחו את הטקסט מחדש, נסו לשנות את סדר המילים, אבל אסור שהשילוב של מילת המפתח יהיה בכוח. זה בולט לרעה ומפריע לקוראים.
כותב תוכן לקידום אתרים
לסיכום, שמירה על צפיפות מילות מפתח היא אחד הדברים הקריטיים בכל תחום הקידום. גם אם קשה לכם בהתחלה אל תיבהלו, תוך זמן קצר צוברים ניסיון ומצליחים לשמור על איזון נכון.
מחפשים כתיבת תוכן לקידום אתרים, שתיכתב על ידי כותב תוכן שמכיר את נבכי עולם ה-seo? מצאתם.
פנו אלינו בווטסאפ – 0546871790.