כתיבת תוכן לאאוטבריין
כתיבת תוכן לאאוטבריין שינתה את כללי המשחק בכל הנוגע לכתיבת תוכן שיווקי: הכתיבה המתוחכמת הזו גורמת לגולשים רבים להיכנס אליהן, בלי שהם התכוונו לכך מראש. כיצד זה נעשה? איך גם אתם יכולים להזמין לעצמכם כתבה שכזו? אתם מוזמנים לקרוא.
גם אתם לא שמים לב
האם שמתם לב לכך שהמרחב הווירטואלי שואב אותנו לתוכו? למשל, נכנסתם לאינטרנט על מנת לבדוק משהו מסוים, עניין של פחות מעשר דקות, ומצאתם את עצמכם מעבירים מול המסך קרוב לשעה. האם שאלתם את עצמכם מדוע וכיצד זה קורה? ואיך זה שבו ברגע שסיימתם לקרוא כתבה קצרה שעניינה אתכם- צצו להן עוד כתבות בתחום משיק ואף פרסומות שמעניינות אתכם לא פחות? ובכן, לחברת אאוטבריין הפתרונים.
מי זו אאוטבריין
חברת אאוטבריין הינה חברה חלוצית בכל הנוגע לפרסום ושיווק מקוונים (כלומר פרסום ושיווק באינטרנט), זאת עקב תרומתה לקידום תוכן משתלב. תוכן משתלב כשמו כן הוא- משתלב באתרי התוכן השונים בהם אנחנו גולשים. בדרך זו, החברה מאפשרת לגולשים לבדוק ולהתעניין בתכנים ממומנים נוספים ושונים- אשר מותאמים באופן אישי לתחומי העניין שלהם. כתיבת תוכן לאאוטבריין מהווה חלק אינטגרלי וחשוב בתהליך זה.
מחפשים כתיבת תוכן לאאוטבריין?
צרו קשר:
בקרה על ההפתעה
אם נשוב לתופעה ההישאבות: הדבר אפשרי תודות לגורם ההפתעה. כי זה בדיוק מה שאאוטבריין עושה: מפתיעה את הגולשים בתכנים. לצורך העניין, גולש מסוים נכנס לאתר חדשות על מנת לקרוא ידיעה כלשהי, וכבמטה קסם- בסופה של הידיעה ממתינות לו עוד מספר כתבות וידיעות שמתאימות לו באופן אישי. בפרפרזה על הפתגם היהודי: המתחיל בגלישה אומרים לו גמור. ולכן בדיוק על מנת שקמפיין יהיה מוצלח- עליו לקלוע באופן מדויק לטעמו האישי של הגולש המסוים. ומה שמושך את הגולש- הוא בראש ובראשונה הכותרת. מניתוח נתונים עולה שבהינתן הגורמים המדוברים- אחוזי ההצלחה עומדים של שבעים. לעומת זאת, תפקידו של האלגוריתם של אאוטבריין הוא להפוך את אחוזי ההצלחה למאה. איך זה נעשה? בדומה לסוד ההצלחה של קוקה קולה; כלומר, מדובר בסוד מסחרי. יחד עם זאת, כן ניתן לומר שהאלגוריתם של אאוטבריין מתבסס על איסוף וניתוח נתונים של גולשים במרשתת, ובהתאם לכך ממליץ על תוכן שיעניין אותם. על מנת שנבין את רמת הדיוק, נאמר שהמערכת של אאוטבריין אוספת פרה בייטים של מידע, שבהמשך היא יודעת לעבד אותם במהירות כך שלמעשה יהיה אפשר להפיק מהם מידע רלוונטי ובאופן זה להתאים תוכן באופן מדויק לגולש המסוים.
ובכל זאת: אי אפשר לוותר על הנגיעה האנושית
וכאן נכנסים לתמונה כותבים איכותיים. הם אלה אשר מעלים את הכתבות- שאליהן המערכת הייחודית של אאוטבריין תנתב בהמשך את הגולשים שבהסתמך על המידע שנאסף ועובד הן מתאימות להם. לשם המחשה, חברה אשר מייצרת מוצרים לרוכבי אופנועים- הכתבה שלה תנותב למי שהתעניינו באופנועים, ספורט מוטורי, מועדוני אופנוענים וכיוצא בזה. אך גם לאחר כל זאת עדיין לא תמה המלאכה, שכן יש צורך לתחזק את הקמפיין. זאת, באמצעות שיפור אחוזי הכניסה (CTR), המחיר עבור כל הקלקה (CPC), יחס ההמרה (ROI) ועוד כהנה וכהנה.
כתיבת תוכן לאאוטבריין – מהן הכתבות הנפוצות
לאחר שפירטנו את כל האמור, ברי כי כתיבת תוכן לאאוטבריין אינה זהה לכתיבת מאמר או כתבה עיתונאית מכל סוג שהוא. וכל כך למה? מכיוון שבמקרה הנדון עלינו לכתוב באופן שבונה קונספט ממיר. רוצה לומר: מטרתה של הכתבה היא להפוך גולש אקראי שנכנס לקרוא כתבה- ללקוח שמתעניין במוצר או בשירות המסוים. אשר על כן, בבואנו לבצע כתיבת תוכן לאאוטבריין, נגדיר מה הלקוח שלנו רוצה; לרוב יימצאו הדרישות הבאות:
לידים רבותי, לידים
ראשית, כתבה בסגנון קמפיין “לידים” (קשר ראשוני מצד לקוחות פוטנציאליים). זוהי הדרישה הנפוצה ביותר, ולא בכדי- שהרי כל חברה מעוניינת בלידים איכותיים שיביאו לגידול במכירות שלה. כתבה בסגנון קמפיין לידים יכולה להכיל למשל מידע אודות פרויקטים בעולם הנדל”ן, מידע מקצועי, עצות שימושיות ועוד. לרוב היא גם תכלול הנעה לפעולה, למשל באמצעות טופס או קישור המזמין ליצור קשר או להשאיר פרטי התקשרות.
כתבות תדמית מושכות
דרישה נפוצה נוספת בכתיבת תוכן לאאוטבריין, הינה כתבת תדמית- אלו הן כתבות שתפקידן הוא לשפר את המיתוג ברשת, על ידי חשיפה. בכתבה מסוג זה לא תהיה כל הנעה לפעולה, כי אם “סיפור מותג”- כלומר השקת מוצר או יישומון חדש למשל, או גיוס כספים.
רימרקטינג
הדרישה השלישית הנפוצה בכל הנוגע לכתיבת תוכן לאאוטבריין, הינה לכתבות רימרקטינג. מושג זה מתייחס לקוד שמוטמע ברגע שגולש נכנס לאתר מסוים- כך שהפרסום של אותו אתר ממשיך ומופיע בפני אותו גולש. כתבות רימרקטינג יכולות להיות אינפורמטיביות, או אף להופיע ככתבות עיתונאיות רגילות.
מחפשים כותבי תוכן אאוטבריין? מצאתם
באמצעות הניסיון הרב שצברנו, אנחנו בTabello, מספקים כתבות תוכן איכותיות ועשירות שגורמות לגולשים ללחוץ עליהן, ממש בלי לשים לב, כשהם מסיימים לקרוא כתבה קודמת. רוצים להזמין מאיתנו כתבה כזו? פנו אלינו – 0546781790