10 טיפים מנצחים לכתיבת תוכן לעמוד הבית
עמוד הבית של אתר אינטרנט הינו העמוד המרכזי באתר, ובדרך כלל גם העמוד הראשון באתר שאליו ייחשפו הגולשים. אשר על כן, קשה להפריז בחשיבות הנראות של עמוד זה, אשר מהווה עמוד תווך הכרחי עבור כל אתר אינטרנט מכובד. זהו העמוד אשר מקנה לגולשים את הרושם הראשוני מהאתר בכללותו, ובהתאם לאותו רושם- האם להמשיך ולגלוש בו או לעבור לאתר מתחרה. זו כשלעצמה סיבה טובה דיה (הגם שממש לא היחידה) לשקוד על עמוד הבית שלכם כך שיבלוט מעבר לכל השאר, כי כידוע: אין שני לרושם ראשוני. כלל זה מקבל משנה תוקף בכל הנוגע לריבוי הגירויים שמציפים את הגולשים מכל עבר, כך שמספיקות שניות בודדות כדי לגרום להם להחליט האם להישאר באתר שלכם- או להמשיך הלאה לאתרים של המתחרים.
אז איך כותבים תוכן לדף הבית
תוכן לדף הבית הוא התוכן הכי חשוב באתר. אם אתם טובים בכתיבה – תכתבו בעצמכם את התוכן באמצעות הטיפים שהכנו לכם. טיפ מקדים – תשקיעו. אם אין לכם פנאי לכך – פנו למקצוענים בתחום: Tabello – בעלי ניסיון של קרוב ל- 10 שנים בכתיבת תכנים לדף הבית, כתיבת תוכן לאתרים ועוד. פנו אלינו ונציג בפניכם דוגמאות של עמודי בית להם כתבנו תוכן.
זקוקים לשירותי כתיבת תוכן?
צרו קשר:
סוף מעשה במחשבה תחילה: מיפוי מטרות ותכנון מבנה טרם הכתיבה
הטיפ הראשון בעניין כתיבת תוכן שיווקי לעמוד הבית, נוגע בעצם לשלב שלפני הכתיבה עצמה: על העמוד שלכם להכיל מידע שיעניין את הקורא, אך באופן שיתאים לעולם התוכן. כלומר אפשר שהתוכן ינוסח באופן מרתק אך משעשע, אולי אטרקטיבי ו”סקסי”, או אף רציני עם אופי אינפורמטיבי. על כל פנים, מטרת העמוד היא להבהיר מהר ככל האפשר מהי מהות העסק, ולעורר בגולשים סקרנות ורצון להמשיך בהתעמקות באתר. על מנת להגשים את כל אלה, ראשית חשוב להבין בינכם לבין עצמכם מהי מטרת עמוד הבית שלכם: יצירת מאגר לקוחות פוטנציאליים, הגדלת המכירות, או אולי רק מתן מידע. לאחר מכן, תוכלו ליצוק תוכן בהתאם.
1. רושם ראשוני לרושם ראשוני: כותרות
מה שיצוד לפני הכל את עיני הגולשים, הוא הכותרות בעמוד. לכן חשוב שהכותרות יהיו מדויקות וכתובות נכון, אך במקביל ולא פחות חשוב (ולמעשה כפועל יוצא מכך)- שיהיו מעניינות ואטרקטיביות. לרוב מומלץ לשלב כותרת ראשית וכמה כותרות משנה, ורצוי שיהיו תמציתיות ואינפורמטיביות. וכעת נעבור לתוכן גופו:
2. מה שרק אתם יכולים לספק
התוכן בעמוד הבית צריך לספק תועלת מסוימת לגולשים, ולכן חשוב שתדגישו את היתרונות העיקריים של המוצר או השירות אותו אתם מספקים. בעשותכם כך, מומלץ לציין את הייחודיות שמבדלת אתכם מהמתחרים ומדוע אתם עדיפים: הדגשת ערך מוסף שיש לכם על פני כל השאר.
3. שלב אחר שלב
מכיוון שעמוד הבית מכיל תוכן אינפורמטיבי אך במקביל תפקידו למשוך את הגולשים, כדאי להקל את הקריאה בו בעזרת מספור או חלוקה לסעיפים.
4. מנות קטנות לעיכול מהיר
בהמשך לטיפ הקודם: לא כדאי להעמיס בתוכן, אלא לכתוב פסקאות קצרות. הדבר מקל על הקוראים, אשר לרוב מעוניינים בכמה שיותר מידע- בכמה שפחות זמן. שימו לב איך אתם קוראים את הטיפים שהצגנו – טיפים קצרים וממוקדים.
5. הציווי הקטגורי
במידה ואתם מציעים מספר מוצרים או שירותים שונים, כדאי לארגן אותם בעמוד הבית כך שיחולקו לקטגוריות בהתאם.
6. טעימה קטנה לעורר את התאבון
בהמשך לחלוקה לקטגוריות, כדאי לתת בעמוד הבית תיאור קצר ותמציתי של כל מוצר/שירות, כך שהגולשים שיהיו מעוניינים- ימשיכו הלאה לדפים אחרים בהתאם לעניין שלהם.
7. הנעה לפעולה
כדאי לשלב בעמוד הבית שלכם הנעה לפעולה, ולמקם אותה במרכז העמוד ובאופן בולט. ההנעה לפעולה יכולה להיות בדמות קנייה, קבלת מידע נוסף ועוד. כך, תוכלו לגרום לגולשים לבצע את הפעולה שאתם כל כך רוצים שיעשו – השארת פרטים.
8. חלוקה אזורית
עמוד בית מוצלח יחולק לרוב לאזורים פונקציונליים: אזור אחד שיוקדש למשיכת הגולשים, אזור נוסף להצגת היתרונות, אחר להמלצות וכו’.
9. טוב שם
על מנת ליצור אמון, מומלץ לפרט המלצות של לקוחות עבר- ובלבד שיהיו אותנטיות. לקוחות עבר יעידו על טיב השירות שאתם נותנים.
10. כתיבה מקצועית
הדגשנו זאת, ושוב נדגיש – עמוד הבית הוא עמוד התוכן הכי חשוב באתר. סביר שהגולש יגיע לעמוד הזה, ודרכו הוא יחליט אם להישאר איתכם ולהשאיר פרטים או לעבור לאתר של המתחרה. לכן חשוב מאוד להשקיע בתוכן. חשוב ליצור תוכן איכותי – שיתן ערך לקורא. אין לכם מושג כמה תוכן יכול לעשות הבדל.
אין לכם פנאי לכתיבה? פנו לכתיבת תוכן מקצועית של Tabello. אנחנו נתאם איתכם שיחה, נבין מה הצרכים שלכם, איזה לקוחות אתם מעוניינים “ללכוד ברשת”, ואיזה מסר שיווקי אתם רוצים להעביר. חישבו לעצמכם: כמה תוכן שלנו יעלה? 300 שקל נניח? וכמה תרוויחו אם רק לקוח אחד יגיע בזכות התוכן שלנו? סביר שהרבה יותר. ומה אם כמה לקוחות? מאמינים שהבנתם…
אנחנו כאן בווטסאפ: 0546871790