כתיבת תוכן לקידום אתרים
כתיבת תוכן לקידום אתרים: כיצד תגדיל את כמות הלקוחות שלכם?
אחד השירותים העיקריים שאנחנו מספקים, הוא שירות כתיבת תוכן לקידום אתרים, אותו נהוג לכנות גם כשירות כתיבת תוכן SEO. זה אחד השירותים שאנחנו הכי גאים בו. ‘למה?’ אתם שואלים? הסיבה לכך היא, שהתוכן שלנו מסייע ללקוחות שלנו להגיע למקומות הכי גבוהים בגוגל, וכך – הלקוחות שלנו, שהם בעלי עסקים בעצמם, מקבלים לקוחות נוספים לעסק.
אם תמשיכו לקרוא שתי פסקאות, תוכלו לראות גם תוצאות בטבלה של ביטויים שהתקדמו ל-5 המקומות הראשונים בגוגל בזכות כתיבת תוכן לקידום אתרים שסיפקנו להם. אבל לפני זה, נספר לכם כמה עולה השירות שלנו ולמה הוא כדאי עבורכם.
כתיבת תוכן לקידום אתרים – החל מ- 40 ₪
אצלנו, המחיר של מאמרים לקידום אתרים מתחיל ב- 40 ₪ (לפני מע”מ).
המחיר נקבע ‘פר מילה’, כלומר מחירו הסופי של המאמר ייקבע בהתאם לכמות המילים שבו. פרמטר נוסף שמשפיע על מחיר המאמר הוא איכות המאמר.
מחפשים תוכן לקידום אורגני?
פנו אלינו וקבלו מחיר אטרקטיבי
אנחנו מתמחים בכתיבת תוכן לקידום אתרים. פנו אלינו – אנחנו מבטיחים לחזור אליכם כמה שיותר מהר
כתיבת תוכן לקידום אתרים – החל מ- 40 ₪
אצלנו, המחיר של מאמרים לקידום אתרים מתחיל ב- 40 ₪ (לפני מע”מ).
המחיר נקבע ‘פר מילה’, כלומר מחירו הסופי של המאמר ייקבע בהתאם לכמות המילים שבו. פרמטר נוסף שמשפיע על מחיר המאמר הוא איכות המאמר.
מעוניינים לקבל הצעת מחיר מסודרת? פנו אלינו בווטסאפ ונענה לכם בהקדם.
תוצאות מדברות: ביטויי מפתח ב5 המקומות הראשונים בגוגל
צוות הכותבים שלנו סיפק ללקוחות שירות כתיבת מאמרים לקידום אתרים. גוגל לא אכזבו, וזיהו שהתכנים שלנו הם איכותיים, ונכתבים לפי כללי SEO. בתגובה, המאמרים שלנו הגיעו למקומות הראשונים בגוגל.
מצ”ב רשימה (לא ממצה כמובן) של ביטויים שהגיעו ל5 המקומות הראשונים בגוגל – בזכות הכתיבה שלנו:
קייטרינג בשרי | אופניים חשמליים |
שקיות | פענוח MRI |
מוצרי פרסום ומתנות | עגלת ניקיון |
עורך דין הסכם ממון | חומרי ניקיון |
עורך דין גביית חובות | מכונת ליטוש |
אדניות למרפסת | שולחן שוק שניצלים |
קלמרים לבית ספר | קייטרינג לשבת |
טיפול רגשי לילדים | עורך דין צוואה |
טיפ זהב: הקפידו על איכות התוכן שאתם מעלים
כל אתר מקצועי שמכבד את עצמו שואף להעלות כמה שיותר תכנים איכותיים. מהו תוכן איכותי? ראשית, כמובן כזה שירתק את הקוראים, ויספק להם מידע חדשני ועשיר. מובן שהתכנים אמורים לענות על צורכי קהל היעד, ומצד שני עליהם למתג אתכם כקובעי דעה ובני סמכא בנישה שלכם. מאמרים עשירים בתוכן מועיל חשובים לא רק לגולשים אלא גם למנועי החיפוש – אלה יודעים להבדיל בין מאמר רדוד ומצומצם למאמר בעל ערך למשתמש. מכאן כי ככל שתעלו יותר מאמרים כאלה – כך ייטב לצורך הקידום שלכם במנועי החיפוש. נכון, מאמרים איכותיים ימשכו אל האתר שלכם גם מבקרים ומתחרים – אבל פירושו של דבר שיש להם במה להתקנא בכל הנוגע לחומרים שמועלים אצלכם. לסיכום, כתיבת תוכן לקידום אתרים, יכולה לשפר את האתר בכל הנוגע למיקומים במנועי החיפוש, ולמעלה מזאת – למשוך לקוחות חדשים. וזה אגב, בדיוק מה שאנחנו עושים בTabello.
מהי כתיבת תוכן לקידום אתרים
כתיבת תוכן לקידום אתרים היא מלאכה מורכבת וחשובה, אשר מהווה אבן יסוד בבניית האתר שלכם. מדובר, למעשה, בכתיבה של טקסטים מרתקים, אינפורמטיביים ורלוונטיים עבור דפי האתר השונים, כגון דף הבית, עמוד האודות, תיאור השירותים ו/או המוצרים, מאמרים מקצועיים, בלוג וכן הלאה. כתיבת תוכן לקידום אתרים מקצועית ואיכותית, אשר מנוסחת בצורה משכנעת, עשויה לשפר את הנראות של האתר במנועי החיפוש, לשוות לכם תדמית של מובילי דעה בתחום, לתמרץ את המבקרים לשהות זמן רב יותר באתר ולהגדיל סיכויים להמרות. על מנת להבטיח שהתוכן אכן יגשים את היעדים הללו, יש לוודא כי הוא מנוסח בקול הספציפי של המותג שלכם, מקנה ערך מוסף לקוראים ומבוסס על מחקרי תוכן ומילות מפתח קפדניים.
אותה גברת בשינוי אדרת: על כתיבת תוכן SEO
נהוג לכנות כתיבת תוכן לקידום אתרים, גם ככתיבת תוכן SEO. ואכן, כתיבת תוכן SEO נועדה להעלות את דירוג האתר במנועי החיפוש המובילים, כדי לתגבר את התנועה לאתר ואת מעורבות המשתמשים בו. באופן כללי, ניתן לומר כי כתיבת מאמרי SEO נעה על גבי שני צירי פעולה מרכזיים: ציר הפעולה הראשון הוא שימוש אסטרטגי במילות מפתח ובביטויים פופולריים, שמזוהים במחקר מעמיק. מילות המפתח והביטויים הרלוונטיים מוטמעים בצורה טבעית ואותנטי בתוך הטקסט, במיוחד בכותרות ובכותרות המשנה. ציר הפעולה השני הוא הקפדה על תוכן איכותי, בעל ערך מוסף, אשר מספק אינפורמציה יעילה ומעניינת לקהל היעד. בסופו של דבר, תוכן SEO איכותי מושך תנועה אורגנית לאתר, מעלה את היקפי הנראות המקוונת שלו ומתרגם את המדדים האלו למכירות בפועל.
אז.. איך כותבים תוכן לקידום אתרים
כתיבה של תוכן יעיל ומשכנע לקידום אתרים היא אינה דבר של מה בכך. היא מצריכה מגוון רחב של מיומנויות שיווק, התנסחות ומחקר. ככלל, כל פרויקט כתיבת תוכן מתחיל בגיבוש תוכנית אסטרטגית מקיפה, אשר במסגרתה קובעים יעדים ברי השגה, מתאמים ציפיות, מזהים מתחרים פוטנציאליים, ממקדים את קהלי היעד ומבצעים מחקר מילות מפתח קפדני. רק לאחר מכן, ניתן לפנות אל שלב הכתיבה הממשי, שלב כתיבת תוכן לקידום אתרים, וזהו כמובן עולם ומלואו. כל תוכן איכותי נפתח בכותרת מהפנטת ומסקרנת ובהקדמה שמשאירה טעם של עוד, וממשיך בטקסט רהוט, קוהרנטי ובנוי היטב אשר מכיל קישורים רלוונטיים ומילות מפתח חזקות. לבסוף, יש להטמיע קריאה משכנעת לפעולה (CTA), כדי להוליך את הנמען לדרך הרצויה מבחינתכם. לאורך כל הדרך, יש לוודא כי התוכן משקף כהלכה את ערכי המותג, המוצר או השירות ופונה בצורה המיטבית לקהל היעד.
כתיבת תוכן לקידום אתרים: כך תעשו את זה נכון
כאמור, אחד הכלים הטובים ביותר לקידום אתרים הוא העלאת מאמרים אליהם, כלומר – כתיבת תוכן לקידום אתרים. בין אם אתם בעלי עסק, בלוגרים או יוצרי תוכן – מאמרים שכתובים ומעוצבים היטב יכולים להגביר באורח משמעותי את הנראות של האתר שלכם ולמשוך אליו קהלים גדולים יותר. איך עושים את זה נכון? איך תוכלו לספק כתיבת תוכן לקידום אתרים?
שמונה טיפים של כתיבת תוכן לקידום אתרים:
כתיבת תוכן לקידום אתרים יכולה להיות גיימ-ציינג’ר של ממש בכל הנוגע להצלחה של עסק. כתיבה מדויקת שמותאמת לכללי ה-SEO של מנועי החיפוש, יכולה להוביל את אתר העסק למקומות הראשונים של גוגל, וכתוצאה מכך – למשוך לעסק לקוחות חדשים נוספים שיגיעו דרך התנועה האינטרנטית.
בשל כך, חשוב לבחור כותב תוכן לקידום, שמכיר את כללי כתיבת מאמרים לקידום אתרים ויידע כיצד לספק מאמרים איכותיים בזמן מהיר. מכל מקום, הכנו עבורכם מספר טיפים אותם אמור להכיר כל כותב תוכן לקידום. כשאתם בוחנים כותב תוכן לקידום, בדקו האם הוא מכיר את הטיפים הללו.
1. שלבו מילות מפתח אסטרטגיות
בכל מאמר שאתם מעלים עליכם לשלב מילות מפתח באופן אסטרטגי. זאת אומרת, מילים שהן רלוונטיות לתוכן וסביר להניח כי בהן יבחרו אלה שמחפשים אחרי תכנים שכאלה במנועי החיפוש (למשל: אמזון במאמר על אתרי מכירות מקוונות). מכאן שמילים אלה יכולות להוביל לתנועה אורגנית (טבעית) לאתר שלכם. ככל שיהיו בתכנים שלכם יותר מילים כאלה – כך ייקל עליכם לכוון את המתעניינים הפוטנציאליים לאתר שלכם. השימוש במילות המפתח הוא למעשה א-ב של כתיבת תוכן לקידום אתרים.
עם זאת, לא צריך להגזים בעודף מילות מפתח – מנועי החיפוש (גוגל למשל) יודעים לזהות ניסיון “לעבוד עליהם” בהשתלת מילים בכמות מוגזמת. מקדמי אתרים, נוהגים לכנות זאת ‘קניבליזציה של מילות מפתח’. לכן עליכם לשבץ את מילות המפתח באופן אסטרטגי, תוך שילובן בטקסט מבלי להפריע לזרימת הקריאה, ולבחור מילים שנחקרו ונמצאו כיעילות לנושא המאמר (יש מנועי חיפוש מיוחדים לאיתור מילים רלוונטיות לפי נושאים).
2. כתבו תוכן לקידום שיסייע ליצירת קהילת עוקבים נאמנה
כאמור, התמחות בתחום שלכם יכולה להפוך אתכם למובילי דעה ולכאלה שגולשים שמעוניינים בחומר חדשני ועדכני בתחום הטיפול שלכם יחפשו את מה שיש לכם להציע להם. הצגת תובנות מקצועיות, מגמות בתעשייה, פתרונות לבעיות ועוד – יסייעו לכם לבסס את קהל היעד שלכם, שיראה בכם צומת חשוב להשגת מידע, להחלפת ידע וליצירת קשרים מקצועיים. העלאת תכנים שכאלה לאתר שלכם תסייע לכם גם לבסס קשרים עם קהל היעד תוך יצירת אמון שלו באתר שלכם כבעל ערך, הנהנה מצפייה של קהילת משתמשים נאמנה ומעורבת.
3. השתמשו בשפה נגישה וקלה לעיכול
גם כשאתם כותבים מאמרים לקידום אתרים מקצועיים ורציניים – אל תתפתו להשתמש במילים מסובכות, במשפטים מורכבים ובפסקאות ארוכות. בניגוד לקוראי ספרים או מגזינים מודפסים – כתיבת תוכן לקידום אתרים מיועדת עבור גולשי האינטרנט, שהם בעלי סבלנות מוגבלת, בעיקר לעודף מילים (אלא אם מדובר במאמר אקדמי). ודאי כך כשהם מקבלים את החומרים בסלולר שלהם. לכן הקפידו על שפה קריאה, כשכל פסקה מתייחסת לנושא אחד, ושמשפטים שלכם יכילו 15-12 מילים לכל היותר. מצד שני, הימנעו מסלנג – זה מוזיל את הכתיבה ומפחית מ”כבודו” של המאמר. בשום אופן אל תשתמשו בשפה בוטה וירודה – בכך נמדדת הרצינות שלכם.
4. כללו בכתיבה חומרים חזותיים
אם תמונה שווה אלף מילים, הרי ששלל חומרים חזותיים המשולבים במאמר שלכם יועילו פי כמה ויסייעו לקוראים שלכם להסתייע במאמר בצורה קלה ובהירה. תמונות, סרטוני וידיאו, גרפים, טבלאות עם נתונים שמתמצתים את הנאמר בכתבה – כל אלה מקילים על הקורא למצוא את ידיו ורגליו בים המלל, “מקשטים” את המלל, ובכלל – הופכים את מלאכת כתיבת תוכן לקידום אתרים לנגישה יותר. אלמנטים אלה מהווים “לוכדי עין” בדוקים המסייעים לקורא להתביית על מה שאתם רוצים להדגיש, ובמידה רבה יכולים להיות מעין “חכה” למשיכת מי שגולל.
5. שיתוף תכנים במדיה החברתית
המדיה החברתית היא ערוץ מצוין להעלאת תכנים לקהלי יעד מסוימים. היתרון של מדיה זו הוא הבסיס שעליו היא מושתתת – שיתוף קהלים רחבים בעלי עניין משותף במעין מדורת שבט חברתית רחבה שבה כולם מגיבים על כולם. לפיכך, העלאת תכנים למדיה הזו עשויה לזכות אתכם בתשומת לב מוגברת ובתגובות מרובות. בהמשך לכך, השיתוף החברתי יוביל לתנועה מוגברת לאתר שלכם ולשיפור הנראות והאמינות של המותג שלכם (הרי המלצות גולשים/לקוחות הוא אחד האמצעים הבדוקים ביותר להצלחת מוצר/שירות). דרך אגב, לכתיבת תוכן לרשתות חברתיות, וכתיבת פוסטים לפייסבוק ולאינסטגרם כללים משלהם, ומומלץ להכיר אותם.
6. שתפו פעולה עם ידוענים, מובילי דעת קהל ומשפיעני רשת
לא רק המלצות גולשים מביאות עוד גולשים מעוניינים, אלא גם שיתופי פעולה עם משפיעני רשת, סלבריטאים ויתר מובילי דעת קהל – כל אלה שהציבור מקשיב לדבריהם, ולפיכך מעוררים עניין מוגבר במקום שבו הם נמצאים ומפרסמים. מטבע הדברים, אחד החיפושים הרווחים במנועי החיפוש הוא אחר שמותיהם של אישים שכאלה, ואם תשתפו אותם בחלק מהתכנים שלכם (למשל, על ידי ראיונות איתם, או המלצות שלהם) – הם יעלו כמובן גם במנועי החיפוש ויובילו אליכם. השיתוף שלהם באתר שלכם יגביר את אמינותו בעיני הגולשים, וכמובן את אמינות המוצר/שירות שלכם. באותה מידה – הדבר יגדיל גם את סמכות האתר בעיני מנועי החיפוש
7. הקפידו לעדכן את תכני האתר ללא הרף
מנועי החיפוש, ממש כמו הגולשים, לא אוהבים תוכן ש”נרדם” – כזה שלא עודכן ולא טורח לגלות מעורבות אמיתית בנישת הטיפול שלכם ועדכון החידושים שלה. גלגול כמה שיותר תכנים מעורר כמובן גם מעורבות גדולה יותר של הגולשים, גורם לריענון האתר בעיני מנועי החיפוש משום שכך תייצרו פעילות וגם תדמית של מי שמחויב לספק ערך לגולשיו.
8. כתבו תוכן שמחדש לקורא
מאיפה כותב תוכן לקידום מקבל מידע? סביר שמאתר אחר ברחבי הרשת, ובשל כך, התוכן שייכתב לא יחדש. גוגל אוהב תוכן מחדש, תוכן שלא קיים במקורות אחרים ברחבי הרשת. אתרים שמעלים מאמרים מחדשים, זוכים לתגמול בגוגל בדמות דירוגים גבוהים. לכן, בשעה שאתם כותבים או מזמינים שירות כתיבת מאמרים SEO, חשוב לשים לב שהתוכן הוא עדכני וחדשני, כזה שמספק לקורא מידע שהוא לא הכיר.
9. הקפידו על מקצועיות התוכן
כפי שהזכרנו, כתיבת מאמרים לקידום אתרים היא פרקטיקה שיווקית נפוצה ומוכרת. היא כרוכה ביצירת טקסטים אינפורמטיביים ומרתקים אשר הופכים את האתר שלכם ל”שם דבר” בתחומי העיסוק הרלוונטיים. כך, למשל, משרד עורכי דין שמתעסק בדיני מקרקעין יכול לכלול באתר שלו קטגוריית מאמרים מקצועיים, אשר סוקרת בצורה תמציתית את החקיקה, התקנות וההלכה הפסוקה שחולשות על הנושא. מידע מקצועי לא רק מותיר רושם חיובי במבקרים, אלא גם עשוי להרחיב את מאגרי הידע שלהם ולהועיל להם ברמה הפרקטית. ואיך זה נעשה בפועל? ככלל, מאמרים לקידום אתרים צריכים להיכתב לאחר מחקר יסודי ולאחר ביצוע השוואות מעמיקות מול הגורמים המתחרים במשק. הם מורכבים מכותרות משכנעות וממילות מפתח רלוונטיות, לצד ידע מקצועי שבא לידי ביטוי בכתבה עצמה, ומעודדים אינטראקציה נוספת עם האתר והשירותים המוצעים בו.
הטיפ החשוב: לא כל אחד יכול לכתוב מאמרי SEO
שימו לב: כתיבת מאמרים SEO היא מלאכת מחשבת, אשר משלבת בין תוכן איכותי ומשכנע לבין אופטימיזציה של מילות מפתח. על דרך הכלל, כל מאמר שנכתב בשיטת SEO הוא תולדה של מחקר מילות מפתח יסודי ודקדקני, שענוד לזהות מונחים וביטויים פופולריים במנועי החיפוש המובילים. במהלך הכתיבה עצמה, יש לשלב את מילות המפתח באופן טבעי בכותרת הראשית, בכותרות המשנה ובגוף המאמר, וזאת מבלי שהדבר יעיב על זרימת הטקסט ועל הקריאה השוטפת שלו.
שימו לב כי לא די במאמר שמכיל מילות מפתח. כתיבת מאמרים SEO אפקטיביים מספקים מידע מעמיק, עונים על שאלות נפוצות ופותרים בעיות רלוונטיות לקהל היעד. הכללת קישורים פנימיים וחיצוניים, תוכן ויזואלי מושך וקריאות ברורות לפעולה (CTAs) עשויים לשפר עוד יותר את הערך והביצועים של המאמר ולעודד מעורבות באתר. בשל כך, חשוב לבחור בכותב תוכן לקידום אתרים מנוסה ומקצועי, שמשלב יכולת כתיבה גבוהה לצד היכרות עם נושא הכתיבה.
מחפשים כותב תוכן לקידום אתרים? אתם מחפשים את Tabello
Tabello מספקת זה שנים רבות שירותי תוכן רבים, ובתוכם כתיבת תוכן לקידום אתרים. מאמרי קידום האתרים שכתבנו, מוליכים את הלקוחות שלנו למקומות הראשונים במנועי החיפוש השונים. לצד האיכות ורמת הכתיבה הגבוהה, אנחנו מקפידים לשמור על מחירים נוחים ששווים לכל כיס. עבורנו – הצלחה של הלקוחות שלנו היא המטרה העיקרית – גם מתוך שליחות מסוימות, וגם מאחר שאנחנו יודעים שאם נעשה עבודה טובה – נקבל הזמנות רבות נוספות והמלצות על שירות כתיבת מאמרים לקידום אתרים שאנחנו מספקים. בקיצור – משתלם לכל הצדדים.
אז למה אתם מחכים? ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו, והיא מתחילה בווטסאפ ל- 0546871790