דף נחיתה: למשוך לקוחות חדשים
“דף הנחיתה הוא החכה שתביא לך גולשים ולקוחות”
העולם הפרסומי האינסופי של האינטרנט, המשלב שלל מסרים במגוון עצום של פלטפורמות, מצריך את
מיקודו של הגולש במסרים קצרים וקולעים שיניעו אותו לפעולה. בתפקיד זה משמש דף הנחיתה.
מחפשים כתיבת תוכן לדף נחיתה?
אנחנו כאן בשבילכם.
מהו דף נחיתה
בניגוד לדפי הרשת, שבדרך כלל מטרותיהם לעודד המשך שהייה של הגולש באתר, דפי הנחיתה מיועדים למטרה אחת בלבד – הנעת הגולש לפעולה. למעשה, דף הנחיתה מהווה מעין סלוגן פרסום ממוקד. הוא עומד בפני עצמו, לא כחלק מאתר, והוא הנקודה שאליה מכוון הגולש לאחר שלחץ על קישור במייל או בפרסומות ממומנות בגוגל, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, וכו’.
בדף הנחיתה הגולש אמור להיחשף למסר בהיר שאמור להניע אותו לפעולה: קניית מוצר, השארת פרטים, או שכנוע (הצבעה למפלגה, למשל), או כל מסר שאמור להטביע בגולש רושם ראשוני, מבלי להיכנס לעודף פרטי שכנוע או הסבר. במובן זה, דף הנחיתה נועד לייצר לקוחות עתידיים, ולכן גם מציע לעיתים דברים בחינם, כמו וובינר, ספרים מקוונים, משלוח מוצר בחינם, וכו’.
בניגוד לדף הנחיתה – ההומפייג’ (דף הבית של האתר) מכוון את הגולש לכיוונים ולהסחות דעת שונות. מסיבה זו הוא נראה הרבה יותר טוב מאשר דף נחיתה, כאשר הוא מאפשר לגולש לבחור בין תכנים ומוצרים שונים, ומספק מידע רחב על החברה/עסק/מוצר/שירות. מכאן הגולש יכול לפנות להיצע של משרות בחברה, למאמרים מערכתיים וחדשות בתחום, לצפות בביקורות של גולשים אחרים, ועוד.
איך לבנות דף נחיתה מוצלח
זה נשמע פשוט, אבל פשטות של העברת מסר שאמור להוביל את הגולש להמשך גלישה באתר יכולה להיות מסובכת אם לא תהיה ממוקדת ולא תצליח ליצור אצל הגולש גירוי. וכל זאת מבלי שמדף הנחיתה יוכל הגולש לעבור לאתר של העסק, או לדפי מוצר/שירות אחרים.
כאמור, הגולש צריך לקלוט בהרף עין מספר מסרים מרוכזים. לפיכך בבניית דף הנחיתה יש לקחת בחשבון נושאים שונים כדי להשיג יעילות מרבית:
מיתוג:
צבעי הדף, הפונטים והלוגו חייבים להיות ממותגים בהתאם למיתוג העסקי. מיתוג זה צריך להתאים למיתוג של החברה/העסק בכל יתר ערוצי השיווק והפרסום.
התאמה לקהל היעד: העיצוב והמסרים צריכים להתאים לקהל הלקוחות – יש הבדל עצום בין אופנה לצעירות למכוניות יוקרה למנהלים, ובהתאם הדבר צריך להתבטא גם בעיצוב דף הנחיתה (צבעוניות, שפה, ויזואליה).
מסר:
חייב להיות ברור – מדוע כדאי לגולש להמשיך לגלוש באתר החברה או לרכוש את מוצריה/שירותיה.
אופטימיזציה:
היות שדף הנחיתה אמור לייצר עבור העסק/חברה שלכם לידים ולהפיק ממנו יחסי המרה גבוהים (השארת פרטים של הגולשים, הרשמה, קנייה וכו’), הרי שהטקסט חייב לגרום לגולש לנקוט פעולה, זאת באמצעות פנייה ברורה ומשכנעת, וחיבור לטופס תגובה.
המלצות:
של לקוחות מרוצים תמיד מניעות לפעולה. אלה יכולות לבוא בכתב או בטסטימוניאלס וידיאו.
מהירות:
דאגו שדפי הנחיתה שלכם יעלו במהירות גדולה, כדי לא לאבד את הגולשים – שנייה-שתיים הן הזמן הנכון. מחקרים העלו כי כל שנייה נוספת מפחיתה את מספר ההמרות ב-12%, ו-53% מהגולשים נוטשים את עמודי הנחיתה לאחר שלוש שניות בלבד.
איך בונים דף נחיתה מוצלח?
בניית דף נחיתה נכון, ממוקד ויעיל דורשת ידע מקצועי וניסיון. חברות רבות במשק מציעות הקמת דפי נחיתה. ערכו סקר שוק לפני בחירה באחת מהן, בקשו רשימת לקוחות ואל תתביישו לשאול מה חוות הדעת שלהם על יעילות דפי הנחיתה שהחברה בנתה עבורם. החברות המנוסות יכולות להציע גם מגוון טמפלייטים (עיצובים) מוכנים שמותאמים לכם וקל לעבוד איתם. חברות טובות יכולות להוכיח תוצאות של המרות יפות – והרי זה מה שאתם מחפשים, בסופו של דבר.
איך נבחר את הכותב הנכון?
שאלת השאלות. הרי בסופו של דבר, ההצלחה או הכישלון של דף הנחיתה, תלויה בראש ובראשונה בתוכן שנכתב בדף, ועל זה אמון – כותב התוכן שכותב את התוכן באתר. הכותב צריך להיות ממומחה בסגנון כתיבת תוכן שיווקי, לדעת להעביר נכון את המסר, וכמו כן – להיות בקשר עם מעצבי דף הנחיתה, כדי שהדף ייכתב בהרמוניה. על כל זאת צריך להוסיף כמובן את הקשר המקדים שעל הכותב ליצור עם הלקוחות, על מנת להבין מעל לכל ספק מהי מטרת הדף ומהו המסר המרכזי שהלקוח מנסה להעביר באמצעותו.
בחרתם בכותבים של Tabello? בחרתם נכון!
הכותבים שלנו, Tabello, מנוסים בכתיבת דפי נחיתה. במהלך השנים האחרונות כתבנו תוכן לעשרות דפי נחיתה, שהניבו ללקוחות שלנו אלפי לידים ורווחים של אלפי שקלים. כל זאת, בזכות הקשר הראשוני שאנחנו יוצרים עם הלקוחות, וכישרון הכתיבה שלנו. אנחנו משתפים פעולה עם מעצבים מהשורה הראשונה, כך שאם תפנו אלינו – תוכלו להיות בטוחים שדף הנחיתה שלכם בידיים טובות. לפרטים נוספים ולדוגמאות של דפי נחיתה שהכנו, אתם מוזמנים לפנות אלינו בווטסאפ – 0549871790.
שאלות נפוצות לגבי דפי נחיתה
האם כל דף יכול להיות דף נחיתה?
מבחינה טכנית – ודאי. עם זאת, לא כל עמודי היעד זהים. בדרך כלל, בעיקר באתרים מסחריים, הכוונה לדפי קמפיין ספציפיים עם קריאה יחידה לפעולה, ללא אפשרות ניווט באתר החברה/עסק.
האם יכול להיות לי דף נחיתה ללא אתר?
כן. תוכלו ליצור דף נחיתה שייעודו אחד, כמו מכירה או יצירת לידים של גולשים, ואז לכוון את כל הפרסום של החברה והפוסטים במדיות החברתיות לאותו דף נחיתה. הדבר יעיל במיוחד במקרים של קמפיינים קצרי טווח, שבהם אתם זקוקים לדף הנחיתה רק לזמן מוגבל, או כדי לבחון עסק או מוצר חדש.
האם אני זקוק לדומיין לדף הנחיתה?
כל דפי הנחיתה, ולמעשה כל דפי האתרים, הם בעלי דומיין משום שהדבר עוזר לזהות את ההקשר של הדף וסביבת המחיה שלו באינטרנט. אם אין לכם דומיין, או לאג רוצים לקשר דפי נחיתה חדשים לדומיין הקיים שלכם, ניתן לשייך את דפי הנחיתה לדומיין ברירת מחדל.
כמה זמן כדאי להשאיר באוויר דף נחיתה?
כל זמן שהדף עושה את שלו – מביא לקוחות.
לכמה דפי נחיתה אני זקוק?
הדבר תלוי במספר הקמפיינים – עדיף שלכל קמפיין שיווק יהיה דף נחיתה משלו. אם אתם יכולים לחלק את קהלי היעד שאליהם אתם רוצים להגיע – כדאי לשקול הקמת דפי נחיתה נפרדים לכל סגמנט, כדי שתוכלו לעקוב אחר התגובות של כל קהל ולמקסם את הסיכויים להפיק ממנו יותר המרות. כך גם במידה שאתם מפרסמים מגוון מוצרים או שירותים – עדיף לייצר דף נחיתה לכל אחד מהם, כדי שתוכלו להתמקד בתועלות ובאיכויות הייחודיות של כל אחד. בנוסף, כשאתם רוצים ליצור אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם, ריבוי דפי נחיתה הוא דבר חיוני כדי לבחון ולשפר את ההתנסות שלכם באמצעות בחינת אלמנטים שונים של הקמפיין באמצעות דפי נחיתה שונים. ריבוי דפי נחיתה באתר שלכם עשוי להיות בעל יתרונות מובהקים – מחקרים שונים הראו כי הגדלת מספר דפי הנחיתה מ-10 ל-15 נתן לחברות 55% יותר לידים, ואף יותר לאתרים עם יותר מ-40 דפי נחיתה.
צריכים תוכן לדף נחיתה? דברו איתנו
אנחנו מתמחים בכתיבת כל סוגי התוכן. פנו אלינו – אנחנו מבטיחים לחזור אליכם כמה שיותר מהר