כתיבת תוכן לקידום אתרים

כתיבת מאמרים לקידום אתרים: כך תעשו את זה נכון

אחד הכלים הטובים ביותר לקידום אתרים הוא העלאת מאמרים אליהם, כלומר – כתיבת תוכן לקידום אתרים. בין אם אתם בעלי עסק, בלוגרים או יוצרי תוכן – מאמרים שכתובים ומעוצבים היטב יכולים להגביר באורח משמעותי את הנראות של האתר שלכם ולמשוך אליו קהלים גדולים יותר. איך עושים את זה נכון?

הקפידו על איכות התוכן שאתם מעלים

כל אתר מקצועי שמכבד את עצמו שואף להעלות כמה שיותר תכנים איכותיים. מהו תוכן איכותי? ראשית, כמובן כזה שירתק את הקוראים, ויספק להם מידע חדשני ועשיר. מובן שהתכנים אמורים לענות על צורכי קהל היעד, ומצד שני עליהם למתג אתכם כקובעי דעה ובני סמכא בנישה שלכם. מאמרים עשירים בתוכן מועיל חשובים לא רק לגולשים אלא גם למנועי החיפוש – אלה יודעים להבדיל בין מאמר רדוד ומצומצם למאמר בעל ערך למשתמש. מכאן כי ככל שתעלו יותר מאמרים כאלה – כך ייטב לצורך הקידום שלכם במנועי החיפוש. נכון, מאמרים איכותיים ימשכו אל האתר שלכם גם מבקרים ומתחרים – אבל פירושו של דבר שיש להם במה להתקנא בכל הנוגע לחומרים שמועלים אצלכם. לסיכום, כתיבת תוכן לקידום אתרים, יכולה לשפר את האתר בכל הנוגע למיקומים במנועי החיפוש, ולמעלה מזאת – למשוך לקוחות חדשים. וזה אגב, בדיוק מה שאנחנו עושים בTabello

בעלי סוכניות קידום?
מחפשים תוכן לקידום אורגני?
פנו אלינו

אנחנו מתמחים בכתיבת תוכן לקידום אתרים.  פנו אלינו – אנחנו מבטיחים לחזור אליכם כמה שיותר מהר

שלבו מילות מפתח אסטרטגיות

בכל מאמר שאתם מעלים עליכם לשלב מילות מפתח באופן אסטרטגי. זאת אומרת, מילים שהן רלוונטיות לתוכן וסביר להניח כי בהן יבחרו אלה שמחפשים אחרי תכנים שכאלה במנועי החיפוש (למשל: אמזון במאמר על אתרי מכירות מקוונות). מכאן שמילים אלה יכולות להוביל לתנועה אורגנית (טבעית) לאתר שלכם. ככל שיהיו בתכנים שלכם יותר מילים כאלה – כך ייקל עליכם לכוון את המתעניינים הפוטנציאליים לאתר שלכם. עם זאת, לא צריך להגזים בעודף מילות מפתח – מנועי החיפוש (גוגל למשל) יודעים לזהות ניסיון “לעבוד עליהם” בהשתלת מילים בכמות מוגזמת. לכן עליכם לשבץ את מילות המפתח באופן אסטרטגי, תוך שילובן בטקסט מבלי להפריע לזרימת הקריאה, ולבחור מילים שנחקרו ונמצאו כיעילות לנושא המאמר (יש מנועי חיפוש מיוחדים לאיתור מילים רלוונטיות לפי נושאים).

כתבו תוכן שיסייע ליצירת קהילת עוקבים נאמנה

כאמור, התמחות בתחום שלכם יכולה להפוך אתכם למובילי דעה ולכאלה שגולשים שמעוניינים בחומר חדשני ועדכני בתחום הטיפול שלכם יחפשו את מה שיש לכם להציע להם. הצגת תובנות מקצועיות, מגמות בתעשייה, פתרונות לבעיות ועוד – יסייעו לכם לבסס את קהל היעד שלכם, שיראה בכם צומת חשוב להשגת מידע, להחלפת ידע וליצירת קשרים מקצועיים. העלאת תכנים שכאלה לאתר שלכם תסייע לכם גם לבסס קשרים עם קהל היעד תוך יצירת אמון שלו באתר שלכם כבעל ערך, הנהנה מצפייה של קהילת משתמשים נאמנה ומעורבת.

השתמשו בשפה נגישה וקלה לעיכול

גם כשאתם כותבים מאמר מקצועי רציני – אל תתפתו להשתמש במילים מסובכות, במשפטים מורכבים ובפסקאות ארוכות. בניגוד לקוראי ספרים או מגזינים מודפסים – כתיבת תוכן לקידום אתרים מיועדת עבור גולשי האינטרנט, שהם בעלי סבלנות מוגבלת, בעיקר לעודף מילים (אלא אם מדובר במאמר אקדמי). ודאי כך כשהם מקבלים את החומרים בסלולר שלהם. לכן הקפידו על שפה קריאה, כשכל פסקה מתייחסת לנושא אחד, ושמשפטים שלכם יכילו 15-12 מילים לכל היותר. מצד שני, הימנעו מסלנג – זה מוזיל את הכתיבה ומפחית מ”כבודו” של המאמר. בשום אופן אל תשתמשו בשפה בוטה וירודה – בכך נמדדת הרצינות שלכם.

כללו בכתיבה חומרים חזותיים

אם תמונה שווה אלף מילים, הרי ששלל חומרים חזותיים המשולבים במאמר שלכם יועילו פי כמה ויסייעו לקוראים שלכם להסתייע במאמר בצורה קלה ובהירה. תמונות, סרטוני וידיאו, גרפים, טבלאות עם נתונים שמתמצתים את הנאמר בכתבה – כל אלה מקילים על הקורא למצוא את ידיו ורגליו בים המלל, “מקשטים” את המלל, ובכלל – הופכים את הכתבה לנגישה יותר. אלמנטים אלה מהווים “לוכדי עין” בדוקים המסייעים לקורא להתביית על מה שאתם רוצים להדגיש, ובמידה רבה יכולים להיות מעין “חכה” למשיכת מי שגולל.

שיתוף תכנים במדיה החברתית

המדיה החברתית היא ערוץ מצוין להעלאת תכנים לקהלי יעד מסוימים. היתרון של מדיה זו הוא הבסיס שעליו היא מושתתת – שיתוף קהלים רחבים בעלי עניין משותף במעין מדורת שבט חברתית רחבה שבה כולם מגיבים על כולם. לפיכך, העלאת תכנים למדיה הזו עשויה לזכות אתכם בתשומת לב מוגברת ובתגובות מרובות. בהמשך לכך, השיתוף החברתי יוביל לתנועה מוגברת לאתר שלכם ולשיפור הנראות והאמינות של המותג שלכם (הרי המלצות גולשים/לקוחות הוא אחד האמצעים הבדוקים ביותר להצלחת מוצר/שירות). דרך אגב, לכתיבת תוכן לרשתות חברתיות, וכתיבת פוסטים לפייסבוק ולאינסטגרם כללים משלהם, ומומלץ להכיר אותם. 

שתפו פעולה עם ידוענים, מובילי דעת קהל ומשפיעני רשת

לא רק המלצות גולשים מביאות עוד גולשים מעוניינים, אלא גם שיתופי פעולה עם משפיעני רשת, סלבריטאים ויתר מובילי דעת קהל – כל אלה שהציבור מקשיב לדבריהם, ולפיכך מעוררים עניין מוגבר במקום שבו הם נמצאים ומפרסמים. מטבע הדברים, אחד החיפושים הרווחים במנועי החיפוש הוא אחר שמותיהם של אישים שכאלה, ואם תשתפו אותם בחלק מהתכנים שלכם (למשל, על ידי ראיונות איתם, או המלצות שלהם) – הם יעלו כמובן גם במנועי החיפוש ויובילו אליכם. השיתוף שלהם באתר שלכם יגביר את אמינותו בעיני הגולשים, וכמובן את אמינות המוצר/שירות שלכם. באותה מידה – הדבר יגדיל גם את סמכות האתר בעיני מנועי החיפוש

הקפידו לעדכן את תכני האתר ללא הרף

מנועי החיפוש, ממש כמו הגולשים, לא אוהבים תוכן ש”נרדם” – כזה שלא עודכן ולא טורח לגלות מעורבות אמיתית בנישת הטיפול שלכם ועדכון החידושים שלה. גלגול כמה שיותר תכנים מעורר כמובן גם מעורבות גדולה יותר של הגולשים, גורם לריענון האתר בעיני מנועי החיפוש משום שכך תייצרו פעילות וגם תדמית של מי שמחויב לספק ערך לגולשיו.

כתיבת מאמרים לקידום אתרים

צריכים כתיבת תוכן לקידום אתרים? דברו איתנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות