כתיבת מאמרים

בעידן המודרני, הנוכחות האינטרנטית של העסק שלכם חשובה במיוחד ובעלת השפעה מכרעת על הצלחתו. לקוחות רבים, נעזרים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש כדי למצוא שירות או מוצר ספציפי בהם הם מעוניינים, ובעזרת כתיבת מאמרים איכותית ונכונה, האתר שלכם יוכל להופיע בעמוד החיפוש של כל לקוח פוטנציאלי. 

ב2024, אנשים צורכים מידע ומחפשים שירותים בעיקר דרך הסמארטפון. אם הכתיבה תהיה מעניינת ואטרקטיבית – נוכל להפוך את הכתיבה לכלי שיווקי אדיר שימשוך לקוחות. אם הכתיבה לא תהיה איכותית ומושכת – הגולשים יעזבו במהירות את המאמר שלנו.  

חברתנו, חברת Tabello, מציעה כתיבת מאמרים מקצועיים ורלוונטיים, שייקחו את אסטרטגיית השיווק של העסק שלכם צעד קדימה. כתיבת המאמרים בחברה נעשית על ידי צוות של כותבים מנוסים אשר נבחרו בקפידה, ומעניקים מגוון שירותי כתיבה ביניהם: כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת תוכן לאתרים ולרשתות חברתיות, כתיבת תוכן לקידום אתרים (SEO), כתיבת תוכן באנגלית ותיקוני תוכן AI.

למי מתאים שירות כתיבת מאמרים

שירות כתיבת המאמרים שלנו מתאים לכל עסק, ארגון או אדם פרטי שמעוניינים לשווק את השירות או המוצר שלהם ביעילות, ולהגיע לקהל יעד רחב יותר.  בהמשך לכך, כתיבת התוכן נעשית בהתאמה אישית ללקוח ולדרישותיו, ומתאימה לכל תחום ובעל מקצוע שמעוניין בתוכן איכותי ואמין – החל מעורכי דין, דרך רופאים ומרפאות, ועד חברות בתחום המסעדנות. 

יתרונות כתיבת התוכן, או במילים אחרות: למה להזמין מאמרים

  1. הרחבת קהל היעד – תוכן מענייו, רלוונטי ומזמין יכול לשכנע את הקורא לשכור את שירותי העסק או לרכוש מוצר. כמו גם, שימוש נכון בביטויי מפתח, כותרות והיררכיה יכול לקדם את התוכן שלכם במנועי החיפוש (SEO) ולהגיע לקהל יעד רחב יותר.
  2. חיסכון בזמן ומשאבים – כתיבת תוכן על ידי כותבים מקצועיים ומנוסים, חוסכת מבעל העסק את מלאכת הכתיבה המורכבת, תוך שמספקת לו תוצאה טובה ומקצועית יותר. יתרה מזאת, שירות כתיבת התוכן משתלם לכל עסק, משום שהוא אינו יקר מדי ומניב תועלת ורווחים משמעותיים.
  3. מיצוב העסק כמקצועי ואמין – בעזרת כתיבת מאמרים אינפורמטיביים, מקצועיים ומנוסחים היטב, יוכל הקורא לקבל את הרושם כי מדובר בעסק מקצועי ומהימן שכדאי לרכוש את המוצר שלו.
  4. הגדלת הכנסות העסק – שירות כתיבת מאמרים מאפשר בו בזמן: הגדלת התנועה האורגנית באתר, לצד הצגת תוכן משכנע המניע את הלקוח לפעולה. כך למעשה העסק נחשף ליותר לקוחות פוטנציאלים, ולבסוף משכנע ומוכר יותר.

כתיבת מאמרים

מתעניינים בשירות כתיבת מאמרים?
צרו קשר:

חשיבות כתיבת מאמרים לקידום אתרים אורגני – SEO

טיוב נראות האתר שלכם במנועי החיפוש, או בשמו השני SEO (Search Engine Optimization), חשוב וקריטי להצלחתו. בעזרת שימוש בכמה אלמנטים כמו: ביטויי מפתח, כותרות משנה, היררכיה במאמר וכדומה, ניתן להשפיע על התוצאות האורגניות שמנועי החיפוש מציגים לגולשים (שמדורגים על פי רלוונטיות).

כתיבת מאמרים על ידי כותב תוכן המתמחה ב-SEO, יכולה לשפר פלאים את אפקטיביות התוכן השיווקי – ולהביא הלכה למעשה לחשיפה רחבה יותר של האתר ללקוחות פוטנציאליים, ולבסוף לגידול בהכנסות.

מה מייחד את שירות הכתיבה שלנו

לא לשווא יש לנו מאות לקוחות קבועים שחוזרים אלינו מידי חודש. הסיבות לכך מגוונות, וננסה לאפיין אותן:

  1. כותב תוכן בעל רקע בתחום – המאמרים שאנחנו מספקים ללקוחותינו, לא נכתבים על ידי עוד כותב רנדומלי. הם נכתבים על ידי כותבי תוכן שמבינים ומכירים את התחום. כך למשל, מאמרים משפטיים נכתבים על ידי סטודנטים למשפטים, מאמרים רפואיים על ידי סטודנטים לרפואה, וכך הלאה.
  2. כותב תוכן בעל ניסיון בעולם ה-SEO – לכותבי התוכן שלנו ניסיון בכל הנוגע לכתיבת מאמרים באופן אשר יתרום רבות לקידום האורגני של האתר אליהם המאמרים צפויים לעלות. הם יודעים מה המינון הנכון של ביטויי המפתח, מכירים את חשיבות האופטימיזציה (כולל כותרות H1, H2 וכן הלאה), מבינים מה גוגל מחפש ועוד.
  3. מהירות ואיכות: המאמרים שלנו הם איכותיים, ויגיעו אליכם במהירות, תוך פחות מ-7 ימי עסקים. לעיתים קרובות תקבלו את המאמרים שהזמנתם אפילו תוך יום או יומיים.
  4. מחירים שווים לכל כיס: המחירים שלנו נחשבים להוגנים במיוחד ושווים לכל כיס, כדי שכל בעל עסק שמעוניין בכך יוכל לרכוש מאמרים איכותיים.

למה שלא אכתוב מאמרים בעצמי

אם יש לכם את היכולת והסבלנות – שבו לכתוב את התוכן! כי הרי אין מישהו אחר שמכיר את העסק שלכם יותר טוב מכם, לא משנה עד כמה הוא מוכשר בכתיבת תוכן. מצד שני, מהניסיון שלנו, אתם תגלו שתוך מאמר או שניים, גג 3 מאמרים, יימאס לכם לכתוב, ותמצאו עצמכם תקועים ללא תוכן.

הסיבה לכך היא שכתיבה, למי שלא מתמצא בה, יכולה להיות מייגעת מאוד, ולכן אנחנו כאן כדי לכתוב עבורכם מאמרים לאתר.

 

מדריך 5 השלבים: איך כותבים מאמרים לאתרים ועסקים

הכנו מדריך בן 5 שלבים שמסביר איך אנחנו כותבים מאמרים. יחד איתו, תוכלו ללמוד איך לכתוב מאמרים לאתר שלכם, או איך להפוך לכותבי תוכן מתחילים. הכתיבה לצד המדריך יכול להאט מעט את קצב הכתיבה, אך מהניסיון שלנו, תוך כמה מאמרים אתם תוכלו לכתוב ללא המדריך, ובזכותו אתם תגלו שאיכות המאמרים שלכם השתפרה לאיך ערוך.

השלב הראשון: השלב הצורני

איך מאמר נראה? למען האמת, כל אסופה של מלל יכולה להיחשב כמאמר. עם זאת, כדי שאנשים באמת יקראו את מה שאנחנו כותבים, אנחנו חייבים לשמור על כמה כללים חשובים:

  • כותרות משנה: כשהקורא מתחיל לקרוא את המאמר, הוא שם לב בהתחלה בעיקר לכותרת הראשית ולכותרות המשנה מתחתיה, ולכן, ככל שיהיו יותר כותרות משנה, וככל שהן יהיו יותר מושכות ואטרקטיביות – הסיכוי שהקורא יקרא את הפסקה עצמה – גובר.
  • פסקאות קצרות: למי יש כוח לקרוא כל כך הרבה מלל? אם הפסקאות יהיו קצרות (4-5 שורות פחות או יותר, שהן סביב 40 מילים), גובר הסיכוי שהגולש ימשיך לקרוא
  • סימני פיסוק – כמה שפחות. ריבוי פסיקים, נקודות, ובעיקר סימני קריאה ושאלה במקומות לא רלוונטיים – עלול לפגוע ברצף הקריאה. הימענו מכך.

כתיבת מאמרים - שלבים

השלב השני: מציאת חומרים רלוונטיים

בואו נודה על האמת – כל כותב תוכן, מקבל מידע או אוסף אותו מגורם כזה או אחר. את הכותבים שלנו אנחנו מנחים לאסוף מידע מכמה גורמים, וחשוב שהם יהיו אמינים. ויקיפדיה, אתרי חדשות ואתרים של גורמים בעלי הסמכות בתחום המאמר, הם מקורות מידע מהימנים. לאתרים לא מוכרים ואתרי בינה מלאכותית – אנחנו לא מתקרבים.

השלב השלישי: על מה אנחנו רוצים לכתוב

כעת, אחרי שמצאנו מספר חומרים רלוונטיים, אפשר לאתר את הקטעים המעניינים, ולהחליט שעליהם נרצה לכתוב את המאמר שלנו. לכל אחד מהקטעים הללו, ננסה לסכם במספר מילים או לכל היותר שורה אחת, שעונות למעשה לשאלה הבאה: על מה מדבר הקטע. 

שימו לב, השורות שכתבנו מייצגות למעשה את כותרות המשנה שיופיעו במאמר.

הערת ביניים – העתקות; שימוש בבינה מלאכותית

באופן אישי, אנחנו לא משתמשים בכתיבה שנוצרת על ידי בינה מלאכותית. אנחנו לא יודעים כיצד גוגל מתייחס אליה (ועל פי השמועות הוא נוטה להעניש אתרים שמשתמשים בAI), ולכן נעדיף להתרחק כמה שיותר. עדיף לשלם עוד כמה שקלים לכותב תוכן, מאשר להסתבך. אם כבר משתמשים בAI – חשוב לעשות לו הגהה ושכתוב. אבל שוב – מומלץ להתרחק.

ומה יותר גרוע משימוש בבינה מלאכותית? העתקות. שימו לב: אנחנו לא מעתיקים בשום פנים ואופן. ניתן להסתמך על הכתוב, אך לא להעתיק. אם נעתיק – גוגל ושאר מנועי החיפוש ישימו לב לכך, ויענישו אותנו.

מה יש לנו כרגע – כותרות משנה

אספנו קטעים רלוונטיים, ונתנו להם כותרות. נניח שאת המאמר שלנו אנחנו כותבים על קרן פנסיה נבחרת, לבלוג כלכלי. אספנו קטעים על הנושא, וכעת קיבלנו את כותרות המשנה הבאות:

כמובן שנשים לב לאורך המאמר ולכמות המילים שהתבקשנו לכתוב. ככל שהתבקשנו לכתוב יותר מילים, נאתר יותר קטעים ובהתאם יהיו יותר כותרות.

השלב הרביעי: כתיבת הפסקאות

מתחת לכל כותרת, אנחנו צריכים לכתוב פסקה מעניינת שתיתן מידע מפורט על הכותרת שמעליה. אם מדובר בשאלה – אזי נהיה חייבים לתת לה תשובה. את התוכן ניקח מהקטעים שאיתרנו, אך חשוב לשים לב לשני דברים: לכתוב במילים שלנו מבלי שבטעות נעתיק, ולהוסיף משלנו על התוכן שנכתב בקטעים שמצאנו.

השלב החמישי: פתיחה וסיכום

אחרי שכתבנו את גוף המאמר, עלינו לכתוב פתיחה שמסבירה לקורא לקראת מה הוא נכנס, כלומר מה הוא עתיד לקרוא. על הפתיחה להיות מרתקת עד כמה שניתן – מאחר שמחקרים מראים שפסקת הפתיחה, והרושם שהיא תותיר על הקורא, תקבע במידה רבה האם הוא ימשיך לקרוא את המאמר.

גם פסקת הסיכום חשובה מאין כמוה בכל הנוגע לכתיבת מאמרים. על פסקת הסיכום לסכם, בתמציתיות כמובן, את המידע השונה שניתן במאמר. קוראים רבים מדלגים ישר לפסקת הסיכום (וגם את זה מראים מחקרים) ולכן חשוב לתת דגש חשוב בעת כתיבת פסקת הסיכום.

בפסקת הפתיחה, ובעיקר בפסקת הסיכום, מומלץ להתייחס לעסק עצמו, ליתרונות השונים שלו, ומדוע בחירה דווקא בו היא הבחירה הנכונה. במאמר שאתם קוראים עכשיו, העסק הוא טאבלו, ואם תשימו לב – גם בפסקת הפתיחה וגם בפסקת הסיכום אנחנו מנסים להסביר לכם מדוע כדאי לכם לבחור דווקא בנו לכתיבת מאמרים לעסק שלכם.

שאלות נפוצות בנושא

התוכן שאנו מספקים ללקוח נכתב בהתאם לדרישות ספציפיות שלו ולסוג העסק. כמו כן, הכותבים המנוסים שלנו כותבים תוכן מקורי בלבד שאינו מועתק, ונכתב על בסיס ידע וניסיון רב שלהם. בהקשר זה, בהתאם לרצון הלקוח ניתן לבסס את המאמר גם על מסמך מסוים. חשוב לציין, שלא נעשה שום שימוש בבינה מלאכותית בעת כתיבת התוכן.

Tabello מציעה מגוון של שירותי כתיבה: כתיבת תוכן לאתרים (דף בית, אודות, צור קשר, עמודי שירות ועוד); כתיבת תיאור מוצר; תיקוני תוכן ל-AI; כתיבת תוכן באנגלית; כתיבת ערך ויקיפדיה; כתיבת תקנון לאתר, תנאי שימוש, הצהרת נגישות ומדיניות פרטיות – על ידי עורך דין מומחה; כתיבת תוכן לרשתות החברתיות; כתיבה עסקית; כתיבת תוכן רפואי, משפטי ועוד.

עלות התוכן משתנה בהתאם לאורך וסוג התוכן, ובתלות בסוג השירות (האם מדובר בכתיבת תוכן לאתר שלם או שמא מדובר בעמוד בודד וכדומה). אם כי לרוב עלות עמוד תוכן לאתר נעה בין 80-300 ₪, כתלות באורך המאמר, סוג הכתיבה, הנושא וכיוצא בזה.  

לסיכום, אם אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם באינטרנט, לחשוף אותו ללקוחות פוטנציאליים נוספים ולשדרג את התוכן שלכם – שירות כתיבת מאמרים של Tabello הוא בדיוק בשבילכם! Tabello הינה חברה מובילה בישראל לכתיבת תוכן, שמספקת שירותי כתיבה מגוונים לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים. צוות הכותבים המקצועי שלנו, כולל עשרות כותבים מנוסים בעלי תחומי התמחות שונים, שיענו על כל צורך. לבירור ופרטים נוספים  צרו עמנו קשר בווטסאפ: 054-6871790

כלי נגישות