כתיבת תיאור מוצר

המדריך לכתיבת תיאור מוצר

בעולם התחרותי של קניות מקוונות, שבו הצרכנים חשופים לאין ספור אלטרנטיבות דומות, תיאור מוצר יצירתי, ברור ומשכנע יכול לעשות את ההבדל בין הובלת לקוח פוטנציאלי לשלב הרכישה לבין אובדן לקוח פוטנציאלי לטובת המתחרים. אגב, זה בדיוק מה שאנחנו עושים עבור הלקוחות שלנו – כותבים עבורם תיאורי מוצר איכותיים, מושכים, משכנעים וברורים שגורמים לגולשים באתר שלהם – לבצע את הפעולה הרצויה.

 

אז… איך אנחנו עושים זאת? במדריך זה נצייד אתכם בכלים ובידע הדרושים לכתיבת תיאור מוצר שיכולו לסייע לכם להפוך לקוחות פוטנציאליים למעריצים נאמנים. אנחנו משתמשים בכלים הללו, ונשמח לחלוק אותם – גם איתכם. 

מחפשים כתיבת תיאור מוצר? אנחנו כאן בשבילכם

שני היעדים המרכזיים של תיאור מוצר

לפני שמתחילים, חשוב להבהיר מהם שני היעדים המרכזיים אשר צריכים לעמוד לנגד עיניכם בבואכם לכתוב תיאור מוצר מוצלח

  • סיפוק מידע – התיאור צריך ללמד לקוחות פוטנציאליים על תכונות המוצר, על היתרונות היחסיים שלו ביחס למתחרים, על המפרט הטכני שלו ועל אפשרויות השימוש בו.
  • שכנוע – התיאור צריך לשכנע כל לקוח או לקוחה פוטנציאליים כי המוצר הוא הפתרון המושלם עבור הצרכים והרצונות שלו, מה שבסופו של דבר מתרגם לכדי מכירה.

אלמנטים הכרחיים שצריכים להופיע בכל תיאור מוצר

איגדנו עבורכם מספר מרכיבים, שצריכים להופיע בכל תיאור מוצר מוצלח:

  • בהירות ותמציתיות השתמשו בשפה פשוטה וישירה שקל לכל אחד להבין. הימנעו משימוש בז’רגון מקצועי וממונחים טכניים מורכבים, אלא אם הם חיוניים. כך תוכלו לשמור על עניין מבלי להציף את הקורא.
  • התמקדו ביתרונות אל תפרטו רק את תכונות המוצר. הסבירו כיצד כל תכונה יכולה להועיל ללקוח. כלומר: אילו בעיות המוצר פותר? איך המוצר ישפר את חייהם?
  • קהל היעד התאימו את השפה והטון שלכם ללקוח האידיאלי. הבינו את הצרכים, הרצונות ונקודות החוזק והחולשה שלהם, ודברו ישירות אליהם.
  • קשר רגשי – צרו קשר רגשי עם הקהל שלכם. לשם כך, השתמשו בשפה מעוררת רגש, ונסו לתאר את המוצר בדרך שבונה סיפור.
  • מילות מפתח השתמשו במילות מפתח רלוונטיות שאנשים עשויים להשתמש בהן כדי לחפש את המוצר שלכם ברשת. זה יעזור למוצר להתבלט בתוצאות החיפוש.
  • הנעה לפעולה ספרו ללקוחות הפוטנציאליים מה אתם רוצים שהם יעשו הלאה. האם אתם רוצים שהם יוסיפו את המוצר לעגלת הקניות שלהם, יבקרו באתר האינטרנט שלכם או ילמדו עוד על מה שיש לכם להציע? ודאו כי אתם מכווינים אותם היטב אל הצעד הבא.

כיצד לכתוב תיאור משכנע? יש לנו מספר טיפים עבורכם

כתיבת תיאור מוצר היא מלאכה של ממש, אשר דורשת יצירתיות, דייקנות ויכולת שכנוע. אם תרצו להבטיח כי תיאור המוצר שלכם אפקטיבי דיו, ומניע לפעולה בצורה המקסימלית, יש לנו כמה טיפים עבורכם:

  • שימוש באמצעים ויזואליים תמונות, סרטונים ואינפוגרפיקות יכולים לשפר את התיאורים שלכם ולהפוך אותם למושכים יותר.
  • ספרו סיפור במקום פשוט לרשום תכונות בפשטנות, השתמשו בתיאורים חיים ובסיפור סיפורים כדי להחיות את המוצר שלכם.
  • הדגישו נקודות ייחודיות הקפידו להדגיש את מה שמייחד את המוצר שלכם מהמתחרים.
  • השתמשו בהוכחות חברתיות הוסיפו המלצות וביקורות חיוביות כדי להציג את החוויות החיוביות שחוו לקוחות אחרים עם המוצר שלכם.
  • הגהה ועריכה ודאו שהתיאור שלכם נקי משגיאות הקלדה ושגיאות דקדוק.

 

כתיבת תיאור מוצר
כתיבת תיאור מוצר

כתיבת תיאור מוצר לכל מטרה

כתיבה של תיאור מוצר עשויה להיות רלוונטית עבור תכליות מגוונות – בין אם עבור אתרי מכירות אינטרנטיים השואפים למקסם את היקף המכירות, בין אם לשם יצירת תוכן שיווקי לקטלוגים ולפרסומות ובין אם לצורך העלאת תוכן בפלטפורמות המדיה החברתית לצורך יצירת באזז סביב המוצר. נסו לדבוק בעקרונות ובשיטות שמנינו מעלה, והבטיח כי תיאור המוצר שלכם יממש את מטרתכם על הצד הטוב ביותר.

סיכום ביניים: איך לכתוב תיאור מוצר בצורה נכונה לעומת תיאור שנכתב באופן שגוי?

כתיבת תוכן לתיאור מוצר – בצורה נכונה

כתיבת תוכן לתיאור מוצר – בצורה שגויה

תוכן משכנע

תוכן מרדים

מציג את המוצרים בצורה אטרקטיבית

המוצרים מוצגים בצורה רגילה

שימוש באמצעים ויזואליים ובסיפורים

ללא שימוש באמצעים נוספים

תוכן ברור ומדויק

תוכן מסורבל

הוספת המלצות וחוויות מלקוחות עבר

ללא ביקורות מלקוחות

מחפשים כתיבת תוכן לתיאורי מוצרים? רק אצל טאבלו!

צוות הכותבים שלנו,  ,Tabello מתמחה בכתיבת תיאורי מוצר משכנעים, ברורים ויצירתיים, כאלו שהופכים המון גולשים שקוראים את תיאורי המוצר שלנו, ללקוחות. כלומר, אנחנו הופכים גולשים שמבקרים באתרים של הלקוחות שלנו, ללקוחות של הלקוחות שלנו, באמצעות תיאורי המוצר. אז אם גם אתם מחפשים כתיבה מפורטת של תיאורי מוצר, כזו שתמשוך את הגולשים באתרים שלכם, ותהפוך את המוצרים שלכם לאטרקטיביים במיוחד – אתם כבר יודעים למי אתם צריכים לפנות. אלינו כמובן. אגב, אנחנו כותבים גם דפי נחיתה, כתיבת תוכן שיווקי, תרגום או במילים אחרות: את כל סוגי כתיבת התוכן.  אנחנו זמינים בווטסאפ: 054681790.  

צריכים תוכן לתיאור מוצר? דברו איתנו

אנחנו מתמחים בכתיבת כל סוגי התוכן. פנו אלינו – אנחנו מבטיחים לחזור אליכם כמה שיותר מהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות